:: CoNtEnGaN KeNaNGaN ::

09 October 2009



Dalam kesibukan rentak,
Mendepani cabaran hari muka,
Kulapangkan masa,
Mencoret sesuatu di laman maya ini,
Agar bisa dirujuk,
Pabila disapa angin rindu,
Kemudian hari...
Sepanjang pelayaran kenangan!
~F0rm 6 08/09~

.: Catatan Pengalaman :.

Pada 3 Oktober 2009 yang lalu, telah berlangsungnya Majlis Perpisahan Tingkatan 6 Atas SMKSE yang diadakan di Hotel Summit, BM. Majlis bermula sekitar jam 8.30 malam dan melabuhkan tirainya pada jam 11.00 malam. Turut memeriahkan majlis ini apabila PK HEM SMKSE turut serta mengorbankan masa hujung minggu untuk bersama dengan kami disamping guru-guru tingkatan enam yang lain. (",)

Pantas masa berlalu, Ina bakal mengorak langkah ke alam lain selepas ini. Huhu...akan meninggalkan zaman persekolahan yang banyak impaknya pada diri ini. Tempat jatuh bangun, meraih kejayaan dan penganugerahan. Tak kurang juga saat berduka dek kegagalan sebagai dugaan yang melanda diri. Namun segalanya kubersyukur kepadaMu Ya ALLAH kerana memberi ruang dan peluang untukku merasai semua ini. :)

Berbalik kepada acara malam Majlis Perpisahan Form 6 yang lalu, kemeriahan memang terasa dan Hotel Summit BM menjadi saksi ikatan ukhwah antara kami. Terma kasih kepada adik-adik junior ( Lower Six ) kerana menyediakan acara yang begitu happening buat kenangan terindah sebelum kami berangkat meninggalkan zaman persekolahan buat selama-lamanya. Huhu...Sedih pulak...hehe

:: Lensa kamera yang sempat dirakam ::
~ Penghargaan mantan Kelab Tingkatan 6 sesi '08/09 ~

~ Geng gadis melayu Upper Six '08/09 ~
Jejaka melayu?
Maaf yea, tahun kami tiada lelaki melayu yang sanggup berjuang STPM di SESS!hihi

Doakan kejayaan kami! :)

KONKLUSI : Tamatnya Majlis Perpisahan Pelajar Tingkatan 6 Atas SMKSE ini maka, tibalah masanya untuk kami berjuang habis-habisan sebagai persiapan menghadapi cabaran STPM di penghujung November nanti. Teruskan perjuangan...wassalam.


0 Lontarkan KALAM anda: