Jom, pakat mai ramai-ramai :))

23 September 2010

Salam ukhwah buat semua.
Kembali bersua di bumi UPM.

Sekembalinya di sini, banyak urusan yang perlu dibereskan. Misi utama pastinya menyempurnakan 'Assignment' yang rata-ratanya perlu dihantar pada minggu ke-10. Masih ada masa yang berbaki untuk kau manfaatkan Ina...jadi gunakan kesempatan yang ada ini dengan semaksima mungkin! :)

Kukira cukup memadailah mukadimah atas sebagai contengan warna-warni sisiwi baru sepertiku (",)

Tujuan perdanaku menulis kali ini adalah untuk mempromosikan 'FORUM BIMBINGAN INTEGRITI 2010' yang dianjurkan oleh Kelab Bimbingan Mahasiswa UPM.


Jom, pakat datang ramai-ramai :)
Jangan lupa daftar dulu dengan AJK Pendaftaran yea!

Alhamdulillah, dengan izin Allah SWT, kuberpeluang menjadi salah seorang daripada ahli yang terlibat untuk menjayakan program ini. Terima kasih buat Kak Ainon yang 'berani' mempelawaku dan rakan, Cik Munirah untuk menjadi AJK. Maklumlah sebagai pelajar baru dan ahli baru KBM UPM, ini merupakan kali pertama menguruskan program sebegini. Agak terlalu awal sebenarnya. Walau bagaimanapun, kucuba melaksanakan amanah ini dengan sebaiknya. Meskipun kutahu pasti banyak kekurangan. Maklumlah, 'saya budak baru belajar!' :))


Meskipun program ini berjalan serentak dengan program Meriahnya Malaysia yang dianjurkan oleh kolejku tetapi kukira suatu pengorbanan perlu dilakukan. Program ilmu perlu diutamakan. InsyaAllah...banyak manfaat disebalik semua ini.

Akhir kalam, besar harapanku agar FBI'10 ini bakal berjalan dengan lancar. Mohon doa kalian semoga majlis ini mendapat keberkatan dari Yang Maha Esa. Amin...


Monolog di hujung entri : "Masih banyak kolej yang belum mengesahkan kehadiran wakil peserta daripada setiap kolej. Semoga kudapat mengumpulkannya selewat-lewatnya petang esok. Ya Allah, permudahkanlah segalanya!


NOTA HIKMAH =
"Mungkin saya bukan yang terbaik,tapi saya boleh memilih untuk jadi yang lebih baik!"
( ayat power kak Ira :p )



Sekian, wassalam.

1 Lontarkan KALAM anda:

gnesop.com said...

Insyallah jika niat kita baik, Allah akan membantu :)