PERSISIRAN WAKTU 2012 VS 2013

28 December 2012


Sudah menjadi adat setiap semester, jadual peperiksaan akhir aku sangat mesra alam J Jom, intai jadual di bawah. Semoga aku lebih disiplin membuat ulang kaji dan lebih penting benar-benar bersedia untuk menghadapinya. 

Bismillahirahmanirrahim…

Hari
Subjek
Monolog jap…
31/12/2012
(Isnin)
11.30 pagi  hingga 1.30 petang.
Kemahiran Komunikasi Dalam pengajaran Bahasa Melayu
***kertas pertama. Semoga soalan spot masuk, ameen.

Lepas habis kertas ni, hajat nak ke Masjid KLCC untuk Tamrin Marahil seperti tahun-tahun lepas juga. Mampukah aku dengan kertas peperiksaan yang dekat-dekat ini?
2/1/2013
(Rabu)
8.30 malam hingga 10.30 malam.
Pengujian dan penilaian
Semoga aku lebih bersedia malam nanti. Habis exam ini balik study kertas seterusnya pula.
4/1/2013
(Jumaat)
8.30 pagi hingga 10.30 pagi.
Hubungan Etnik
Ada dapat soalan spot juga. Target isu sosial ummah masuk. Rohingya, aku datang! J
5/1/2013
(sabtu)


11.30 pagi hingga 1.30 petang



2.30 petang hingga 4.30 petang




Kesusasteraan Dalam Pengajaran Bahasa Melayu

Pengajaran nahu Bahasa Melayu
Ini mencabar, dua kertas 1 hari.  Ina boleh!

Semoga tulisan Ina cantik dan jelas untuk Pak Omar boleh baca J


Ina risau kertas ini.
Nahu BM tidak semudah yang disangka.
Rajah pohon…ranting J kena ingat.

7/1/2012
(Isnin)


8.30 pagi hingga 10.30 pagi

11.30 pagi hingga 1.30 petang.
Hari terakhir exam. 2 subjek.

Pendidikan Syariah Islam


Pemulihan dan Penggayaan Dalam Pengajaran Bahasa Melayu




Ingat dalil tau Ina J



Lepas kertas ini sujud syukur. Imtihan semester 5 akan berakhir.

Merdeka.

**Banyak yang ingin dilakukan namun ketika hampir dengan peperiksaan, keutamaan haruslah diberikan kepada peperiksaan. Doakan kejayaan saya ya. 

Selamat tinggal tahun 2012. Pelbagai warna-warni suka duka tercalit. Semuanya membuahkan ibrah yang bermakna. 

Selamat datang tahun 2013.

Aku tetap aku,
Ina Nailofar, 12:52 am
29/12/2012


0 Lontarkan KALAM anda: