Berita Harian Online | 46,780 calon STPM 2010 lulus penuh

21 February 2011

Kami bekas/budak STPM..
:: Segalanya bermula di sini ::


Petikan kata-kata pengasas salah sebuah
kumpulan di facebook "Kami bekas/budak STPM"


"Salam 1Malaysia semua...tahniah dan syabas kepada semua lepasan STPM 2010...anda tetap yg terbaik dan telah membuat satu keputusan yang bijak dengan memilih pra-U.
tinggal selangkah saja lagi untuk mara ke alam IPTA...kepada yang kurang bernasib baik, ini bukan penamat segalanya. Allah SWT sentiasa membuka jalan untuk manusia berjaya...selebihnya terpulang kepada individu itu sendiri." 
:) -MAN


Tinta hayat : Sekalung tahniah buat adik-adik junior yang berjaya mengharungi cabaran STPM 2010. Hari ini pasti menjadi kenangan terindah buat kalian yang berjaya mendapat keputusan yang terbaik. Saya yakin, sekurang-kurangnya terbaik untuk diri sendiri. Bukan semua orang yang 'setia' dan kekal momentumnya untuk terus berjuang dalam STPM ini. Anda berjaya menyempurnakan misi penting ini, bermakna anda adalah dalam kalangan yang terbaik. Kita ada keluarga besar yang sangat menyokong anda, tak percaya? 
Cuba lihat 'page'' ini. Banyak kaum kerabat kita di sana. 

Keputusan STPM sudah dapat, sekarang tibalah masanya untuk fikirkan jurusan untuk melanjutkan pelajaran ke IPTA. Selamat membuat keputusan...setiap keputusan ada pro dan kontranya untuk masa depan kita. Buat pilihan yang terbaik yea!

Tahniah buat adik-adik junior di bumi SMKSE terutama Muhsein yang sentiasa keep in touch dengan saya tentang perjalanan studynya...terbaik la! Semoga Allah SWT memberkati kalian :)

STPM ~ A step closer to university ~

0 Lontarkan KALAM anda: